Jumaat, 1 Julai 2011

KAsUt JoggINg

Uiii rasanya dah lama x beli kasut untuk budak2 berdua nie......last sekali beli
untuk Adam raya tahun lepas kot.....itu pon sekali sekala aje pakai.......aleh2 bila nak guna dah x muat dah....sayang rasanya...sebab kasut budak2 nie bukannya murah.....kasut kita oarng dewasa lagi murah...setuju.....Kakak kalau bawak gi shooping selipar aje yang dia mau.....biasalah dak pompuan x lari dari selipar princess dia.....

Tulah tergerak hati nak beli kasut bebudak nie....sebab last week x der aktiviti...pergilah jogging kt Tasik Titiwangsa tuuu....tu dia jauh tu...x perr niat nak beridah kan.......ader free aerobic lagi gitu....bawak sekali basikal...tapi hanya untuk Adam saje coz basikal kakak dah jadi basikal Adam...Adam punya buat tukun....dah jadi size kecik dah basikal tu.......alahai dah besar rupernya kakak ngan Adam nie.....

So yang leh lari2 anak tu aku, hubby nd Adam leh kayuh basikal...kakak x leh lari sebab kakak pakai selipar princess dia....cam ner tu....sian dia.....jalan laju merengek kata sakit kaki....aku pahamlah tuuu.......so hubby aku terpaksalah temankan dia jalan-jalan je,

aku ngan Adam laju aje ke depan......Maka semalamnye belilah kasut sorang satu nie........aikkk lepas nie pergi jogging lagi ke? tu ler persoalan yang bermain di kepala....coz kalau gi jalan2 bebudak nie lebih suka pakai selipar aje.....



4 comments:

Latina berkata...

comel kasut k.zah...cute...

ikatankasihku berkata...

cun nya adidas ngan nike ni... :)

aqishah berkata...

cute2 kaler pink

ikatankasihku berkata...

2a2i : kat kl tak de..kalau nak, sy sendkan.tinggal 3 je lagi..nak tunggu next stock lmbt sikit.
apa2 email sy k..

ikin@poly.my

Catat Ulasan