Jumaat, 15 Oktober 2010

Sekadar Info......



Hari isnin aku pergi claim hadiah aku yang menang LAUREA Impiana kat HQ LAUREA kat Putra Height nanti bila aku dah gantung langsir tu nanti akan aku uploadkan gambarnya ........Best2 sesangat tempatnya. Sebelum nie aku hanya tengok nd baca LAUREA ni kat majalah kesayangan ku Anjung seri, Impiana, Dapur, Apartment, ....sempat diberi information tentang id oleh pekerjanya....mai aiii cantik sesangat dia punya kualit kainnya....sampaikan husband aku pon dah start minat.....before nie kalau aku ajak survey biasanya dia akan tolak...nie siap bagi cadangan untuk letak kat umah...InsyaAllah tahun depan kalau rezeki ader........menyesal aku x survey tempat nie dulu sebelum aku letak wall paper kt living room ngan family area.....nak buat cam nerrr ader rezeki nanti aku nak tukar jugak jenis LAUREA nie....tentang harganya very resonablelah compare ngan yg aku dah buat.

Suka sesangat stail langsir cam nie.......
cadangan untuk tahun depan bila ader rezeki ......

Wall papaer nie kalau tengok secara live sesangatlah cantiknya.....org kata aper errr....Cinta pandang pertama.......cadangan husband untuk diletakan kat bilik tidur.

Kalau suka bunga2 english stail tersangatlah banyaknya patternyer.....

Yang ini pon very nice....harga sangat resonable........

Ha ini yang paling aku suka.......Anjung Seri bulan lepas umah Dr Azizan pakar motivasi LAUREA buat umah dia.....Abstract...soooooo niceeee...



1 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

msti mhlkan?

Catat Ulasan