Rabu, 29 Jun 2011

RePOrt CaRd

Hari nie hari report card...nie first time aku pergi ambil......kan abahnyer x der....oooo cam gitu erkk bila nak ambil kena beratur kt luar kelas....sorang2 masuk mengadap cikgu......teringat masa zaman sekolah2 dulu....beratur luar kelas lepas tu baca doa baru masuk kelas kan......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 Ruper-rupernya bila ambil report card  ibu bapa boleh bawak balik anak teruslah........ooooo cam datang sekolah tapi sekejap aje ....x tau ler pulak sebab tahun lepas x der ler hubby pergi ambil report card nd bawak kakak balik pon........Markah kakak oklah semua dapat A hanya math.....ngan BM saje yang jatuh.....tapi w/pon banyak dapat A kakak still dapat nombor banyak dalam kelas coz ramai yang terror lagi....so lepas nie kakak kena beljar lagi rajin lagi rajin.......mama ngan abah x kesah asalkan kakak jangan turun kelas dan semua subject dapat A......kan kakak kan........

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ha nie nak citer psai math dia....bila result dia tau.....kakak x nak bagi kitaorang tengok kertas dia.........dia sorok dalam beg...kebiasaanya bila dapat markah blum apa2 dalam keter dah tunjuk dah...nie senyap aje.......bila kami tanya...senyap lagi...tanya lagi........tunduk pas tu pelan2 kuarkan kertas dari dalam beg......lo bila aku tengok apa lagi...pot-petlah.....ini kenapa boleh salah...yang ni pon.....iyalah bila tanya balik dia leh jwp so naper bila peksa salah....aduzzzz.............bila samapi umah aku sambung bebel

lagi.....akhirnya budak tu terus nangis.............sebabya aku buat dono aje pada dia...kesihan lama sangat dia nangis.........minta maaf...tapi aku buat keras hati...mungkin aku rasa frust skit kot........kesihan kakak tido dalam keadaan x leh salam ngan peluk aku.......ape ke hal ler aku masa tu............

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

So bila kakak dah tido aku masuk biliknya....selimutkan kakak usap kakak...kesihan kakak........besok kakak bangun ngan mata bengkak....janji bersungguh-sungguh ngan mama kakak nak buat math banyak2........

0 comments:

Catat Ulasan