Selasa, 26 Oktober 2010

LAUREA Roman Blind

Salam dan selamat pagi......

Hari nie nak tunjukkan curtain yang aku menang majalah Anjung Seri tu (aku menang 1 lagi hadiah tapi blum claim lagi )....Dah 3 minggu dah pergi ambil langsir tu tapi x der orang nak tolong gantungkan....Husband janji nak buat bulan disember nie....tunggu kelas dia abis dulu....terdiam aku...kalau boleh buat aku nak je gantungkan sendiri tapi aperkan daya bila melibatkan drill mengdrill nie faham2 saja jea.....ntah tetiba apa mimpi ari minggu baru2 nie, dia trus je pasangkan, aku no komen, komen byk2 nanti trus dia x buat lak...terlopong lagi....so inilah langsirnya....

Setelah aku belek membelek rupa2nyer senang aje buat langsir nie....smua roll dia kita beli aje kt kedai langsir....
Kalau tempah Roman blind nie reger dia 1 panel RM280, so kalau 3 panel tu RM550, apa yang mahal erkkkk... So untik Projek seterusnya aku nak cuba jahit sendirilah......Tungguuu........Langsir Part 1 ha3x




0 comments:

Catat Ulasan