Jumaat, 30 Disember 2011

TeMpahaN CikGu

Lagi order dari Ustazah Suraya extra order dari yang dulu....yang ini aku sebenarnya nak siapkan minggu depan.....ikut perancanganlah ,tapi belum pon sampai setengah jam aku hantar order yang lepas, dah dapat call dari sekolah, tanya bila boleh siapkan yang balance nie.....ha2x ingatkan nak ler lambat2 nd rileks jap...so pulun gak ler siapkannyer, janji next week tapi pagi tadi aku dah hantarkanya...x per selagi ader daya akan aku cuba siapkan gak........
Lepas ni jap aku nak jahitkan baju sekolah anak lak........niat tu ader sentiasa...hubby dah bising dah sebab sekolah dah nak mula  minggu depan dah, baju sekolah kakak blum ader lagi...... 
....org lain punya leh buatkan anak punya x leh, kecik hati aku gak ngan pot-petnya ...iyalah aku tau ler keupayaan aku...nekad aku akan siapkan juga sepanjang 2 hari dia x der nie...tunggu dan lihat sahaja...


0 comments:

Catat Ulasan