Jumaat, 30 Disember 2011

BajU SeKOlaH

Ha kan dah cakap sehari suntuk aku pulun jahitkan baju sekolah kakak....supaya bila dia balik nanti tengok baju sekolah kakak dah siap....nak perli skit.....aku sebenarnya kurang arif bab-bab jahit baju nie.....tapi disebabkan anak, aku paksakan diri nie juga berfikir...cuba dan cuba......tak semestinya sekali cuba terus menjadi, pokok pangkalnyer cuba tu x boleh putus asa.....usaha tangga kejayaan...cam aku mula2 buat tudung.....aku terus mencuba dan mencuba sehinggalah kali ke 8 barulah aku berjaya dan serasi dengan muka aku....dan begitulah aku baru berani ambil tempahan dari kawan-kawan.....tima kasih kawan-kawan semua.

Dapat siapkan 3 helai baju ngan 2 helai kain...itu aje stock kain yang ader. Itu pun balance kain 2 tahun lepas......Ah lega dah siap smua persiapan anak2, yang tinggal hanya tudung kakak aje....sebab kakak kata tahun nie dia nak pakai tudung ke sekolah......yesss masih ader sikit masa lagi.....

2 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

kak zah ni, kurang2 arif pon, bederet gak bebaju ni semua...ermmmm, kalau tangan ni ada magik mcm kak zah kan best...huhuhuhu

2a2i berkata...

hikkkk..ikin usaha tangga kejayaan

Catat Ulasan