Khamis, 22 Disember 2011

BerCuTi...

Sekarang ni aku otw baik kampung untuk jemput budak 2 beradik tu. Dah seminggu diorang tingalkan aku. Aku bukan main ingat diorng hari2 call, tapi diorang nie langsung x sebut pon nama aku, punyalah seronok main ngan cousin2 dia......bila aku call, diorng leh cakap apa....mama call nak apa, adus ayatnyer......tadi call pon diorg jwp cam tu, siap cakap mama kakak ader 1 hari lagi ari jumaat nie.....
Disepanjang perjalanan aku start dari KL sampai ler sekarang nie kt Temerloh hujan separa lebat......seronok gak sebab x der ler panas, tapi kalau ler cam segini sampai kg x lah seronok nanti x leh gi jalan2, dah ler balik sekali sekala.....tapi nak buat cam ner memang la ni musim hujan kat Pantai Timur.
Aku akan bercuti sehinggalah 9/01/2011....eeeeeiiii tahun nie aku bercuti sakan....merdeka jappppp

0 comments:

Catat Ulasan