Rabu, 7 Disember 2011

RileKS JAp

La nie aku tengah berkursus 3 hari di Melaka.....rileks jap dari kerja-kerja opis.. kursus MOtivasi diri....diri nie x der motivasi lagi kot....dah lama x motivasi nie bagi semangat baru skit.....selepas nie mesti jadi positif erkkk....sebenarnya aku sesangat berbelah bagi untuk pergi ataupon tidak. Adam demam kuat sejak dari hari ahad lagi.......

Senin demam lagi, sampaikan cikgu call ckp adam panas sangat, so besok x yah ler datang tadika......habis aku rasa nak ckp x leh gi kursus takut kena marah lak.......bukan apa hubby aku pon x der hari yang sama aku gi kursus dia gi LIMA Langkawi lak....opis dah tempah tiket awal2 lagi....nanti kena marah....x tau ler lak terjadi cam gini.........

semalam aku gi lagi klinik untuk kali ke 2 check adam....sampaikan doktor pon nak bagi aku cuti jaga si adam...syukur selepas makan ubat hari nie badan adam panas suam2 aje......lega skit hati nie nak tinggakan dia...

cikgu pon faham ngan situasi kami ......sib baik cikgu nak jaga dia ..........
Besok bila hubby dah balik dari Langkawi aku suruh dia bawak budak2 nie datang kt Melaka........bagi diorang happy skit........
Selepas balik kurus nie aku nak bercuti panjangggggg......hingga tahun depan rasanya.......

0 comments:

Catat Ulasan