Selasa, 28 Jun 2011

KeMAs BAju SenDiri

Besok si abahnya out station 3 hari ke Labuan ..... kakak ngan adam belum tau lagi.....malas nak bagitau budak2 tu awal2 nanti diorng akan ulang tayang tanya cam komputer x henti2 selang 2 minit .....x larat nak jwp solanyer.....

Nie time abahnya kemas baju...aku mana pergi erkkkk.....bzzzzzz ha2x saje malas nak tlg kemas...biarlah dia yg tau dia nak pakai baju apa....apa salahnya sekali sekali kemas baju sendiri kan......
Time tgh kemas semua nie 2 beradik tu leka tengok tv...x perasan...siap kemas terus sorok kt bawah meja.......nanti jadi cam polis lak......asyik tanya nd tanya....

oooop satu pesanan penaja Si abahnya jangan lupa erkkk duit belanja kami untuk 3 hari....duit poket kakak gi sekolah nd bla..blaaaaa......duit tol, duit minyak,touch & go.....dan apa2lah sekawasanya......

Adus hari rabu kena ambik report card kakak kt sekolah......terpaksalah aku berjalan kaki ke sekolah kakak...sib baik sekolah hanya tepi pagar opis aje.........before2 nie husband yang uruskan......alah kalau dia x der tau ler aku buat tu semua dun worry......
kannn yessss i can do itttt......



oiiiii tu banyak lagi tu baju x lipat tu.....cibuk nak posing nd mulut tu dok mengata akulah tu....tolong x nakk......ha2x kita tengok cam ner org laki kemas baju....ok ke tidak?

setahu akulah setakat tahun 2011 nie aku x pernah tgk laki aku nie lipat baju...ader ler dulu2 sekali...sekali aje tau.....time aku pantang pernah nak tlg,baru lipat selai aku dah x tahan...udahhhhh2 x yah buatlah......teruk bebenor mana depan, mana belakang mana pergi lengan baju tu...ishhhh x sanggup nengoknyer........
tulah org pompuan sesibuk cam ner pon kerja2 umah, anak2 semuanye beres kannn.........

0 comments:

Catat Ulasan