Khamis, 23 Jun 2011

KAin Oh KaIN

Kain oh kain......ni adik lelaki aku punya hal kononnyer nak bisnes........aku layan aje....suruh beli aku belikan janji ongkosnyer masuk dalam akaun aku, jangan suruh aku beli pakai duit aku sudahler......oiiiii mak banyak komitmen tauuu
Ini budak lelaki suka buat bisnes...cam2 ler dia nak buat.......dulu kerjanyer jadi tenaga pengajar untuk animasi...pernahlah kartonnyer kuar kt TV.......aku rasa cam TV2 kot...pernah tengok sekali...tapi x der ler secanggih Upin & Ipin...kalau x silap citer pasal ikan2 gitu......karton yang banyak ckp.......tuan sendiri pon malu tengok hasinyer aper ler.....

Semalam call aku suruh belikan kain2 nie semua nak cepat lak tu.....loooooo kenalah pergi beli nd survey dulu.........pah tu kena post pulak, manalah boleh cepat.....bukannyer dekat nun 450km dari KL nie......pening kpla gak bila kt kedai tu tengok banyak2 kain nie....dah jadi rambang mata........cam semua x cantikkkk.....

Berapa kali pusing2 kedai tu nak cari yg cantik di mata dan harga yang cantik gak.......sib baik hubby layan gak w/pon dia dalam keadaan suam2 nak demam........Belanja lunch kt beriani Zam-Zam segar sikit, habis makan kiot balik....................

Pusing2 hampir malas dah...akhirnyer rezeki kedai nie....dapat jugaklah....
Malam berperang ngan Adam lak time nak membungkus...biasalah anak lelaki tu nak tolong tapi x tertolong.....aduzzzz makin lambat lagi.....marah x boleh kang terus merajuk pusing belakang ngadap dinding pulak.....uh malas nak layan....



So pagi tadi dah selamat dah mengeposnyer...kesihan si somi angkat berat tuuuu ....siap ckp uh abislah ensem dia hari nie bawak bungkusan nie....sambil2 pot pet-pot pet kedut baju dia sebab pikul beg plastic biru yang x glamer nie......eeeeee duit lebih pos tu pulangkan balik tauuuu.........x der upah2 punya...coz semalam dah belanja makan dah...



0 comments:

Catat Ulasan