Isnin, 20 Jun 2011

TunGkU MoDeN

Salam....

 Ha kawan-kawan semua nak tau nilah rupanyer tungku zaman moden.Hai zaman aku bersalin dulu x der tungku2 canggih cam segini.....canggih....hanya pakai cucuk karen aje......dulu kita hanya pakai batu sungai -itu yang aiajar oleh mak kitra kan...tungku nie x yah le kita gi bakor2 kt atas dapur tu...canggihhh bersih nd yang paling penting x yah menyusahkan orang lain.....kita sendiri pon dalam pantang leh buat sendiri......

Tungku nie kepunyaan kawan aku yang akan dijangka bersalin 2 bln lagi dari sekarang......seronok dapat baby girl coz yang lepas2 dah dua boy.... ...aku sendiri pon x tau cam ner jadinyer bila plug tu disambungkan....maybe jel kt dalam tu jadi panas kot....nanti tanya tuan empunya badan....kalau best leh order gak buat spare kalau2 anak-anak sakit perut ke per erk........
  
 Nampak x tu penutup plug yang akan disambungkan kt soket nanti.......
ish2x senang sungguh......



 So aku diminta oleh kawan tolong buatkan sarung untuk tungku barunyer nie......aku jahitkan quilt supaya tungku nie x der ler panas sangat bila nak digunakan......

0 comments:

Catat Ulasan