Isnin, 6 Jun 2011

spEK MAta BAru AdaM

Rupa-rupanya selama nie adam bagitau dia kabur memang betul dan benarlah...selama ni aku selalu tengok adam kalau tengok tv cam nak masuk je dalam tv tu, selalulah kena tegur, kalau membaca kt sekolah dia tunduk kt meja tu cam muka kena buku...tulah adam bagi tau aku kurang ambil hal......
Satu hari tu dia ambil sun-glass dia pakai x buka2,- seminggu tu dia dok pakai hanya buka masa mandi dan tido aje......coz dia ckp mak dia wat do-no je....aku suruh buka pon dia xmou.....pelik bin ajaib...biar btul budak nie......
So aku ngan husband cuba nd try nd testlah kt kedai cermin.....ha-ah memang betullah adam memang x leh baca huruf2 yg bagi aku boleh baca lagi,adam dah x leh baca dah...sian anak mama.....adam ckp nak nak caya....
Aalahi Adam kesihan.....blum masuk sekolah lagi, dah pakai ni dah x leh main lasak2lah......


0 comments:

Catat Ulasan