Khamis, 23 Disember 2010

TeMpahaN TudUNg AkAk YAng SetIA

Petang semalam dapat call dari akak yg setia nia, minta dijahitkan tudung Scallop a.k.a twist. Ha nie dia kaler2nyer sib baik kaler yang dimintanya semua ader dalam stok aku.....kalau x terpaksalah gi kedai, (Maaf akak tudung corak x der dalam simpanan yg nie aku terpaksa gi kedai nd kena snap gambar ).......Kakak nie bagus selalu bagi hadiah tudung kt orang.....antara banyak2 - byk ke tudung yg ditempah? tudung yg ditempah dengan aku yang ada kt tangannya hanya 2 lai saja ( yg dibagitau le )...semuanya disapu oleh anak buahnya.....x per akak murah rezeki AMIM.
Balik aje lepas nonton hikkkk sinetron indon yg x abih2 tuuu... (hubby aku kata raya tahun depan baru habis citer nie.....meleret2 ntah ape2 tapi aku tetap setia menunggunya, nak wat cam no dah terjebak ) aku terus selongar kotak kain aku.....yahooo smua ader beres.....terus boleh zasssss aje......


Sebelum Solat Maghrib aku sempat potongkan kesemuanya.......senang aje sebab aku..... aku suka jahit tudung...tu le jadinya senang....ishhhhh bunyi cam riak lakkk
oppp Maaf....... x ler terniat cam gitu......

Daripada situ jadi segini.....tapi belum siap sepenuhnya.......masih under construction lagi errrkkk...hikkkk bahsa teknikal gitu......tinggal final touch-up lagi....mungkin sok bolehlah bagi kt akak tu.....pah tu leh cuti llik kampung ngan gumbiranya.....nd ngan semangat baru Tahun Baru.....

0 comments:

Catat Ulasan