Rabu, 1 Disember 2010

Mengemas.......

Semenjak aktiviti menjahitku yang x seberapa ini, aku terpaksalah mencari ruang yang sesuai untuk diletakkan barang-barang jahitanku ini.Asalnya bilik no.2 ku jadikan tempat menjahit..ish haru pulak bila sekali sekali adik beradik datang  bertandang, sedara mara x bertandang, almaklumlah smuanya jauh nun disana. ha nie dia tempat sudut jahitanku tidak menganggu sesiapa pon....nak tau kt mana, tpt jahitan a.k.a tempat ampaian baju......aku nak sepah pon boleh, nak kemas lagilah bagus. Nie time aku rajin mengemas.... 
Persediaan untuk manjahit baju sekolah ngan tudung sekolah anak kawan semasa cuti sekolah nanti.......kasi 'mood' skit bila nampak kemas....

Tempat benang2 nd isi benda2 yang cinonet.....benang cam gaya tukang jahit yang 'terror'...ha kt atas tu koleksi kain2 yang lebihan buat beg

Plastik putih tu berlambak 'kain felt' stop dulu sekejap, tengah bersemangat nak jahit beg...

Ha nie dia cabinet, yang ade 4 kotak tu penuh dengan koleksi kain-kain tudung yang belum berjahit lagi.....

Peneman setiaku di hari minggu......dari aku x pandai jahit kini aku dah berani mencuba menjahit benda2 yang aku x pernah terfikir yang aku mampu buat.

0 comments:

Catat Ulasan