Rabu, 15 Disember 2010

request

Ujung september ader emergency call from kampung, side hubby atuknyer meninggal......actually kami bercadang nak balik kampung krismis nie nak  menghabiskan cuti tahunan nd nursery si Adam cuti sampai awal tahun........tapi disebabkan ader kematian kami balik ziarahlah......ari nie balik sampai malam besok t/hari pecut balik ke K.L uiiiii penat tu 6 jam journey, tapi bukan aku yg drive.....( semenjak anak masuk sekolah nd  abahnya sekolah kami teramat jarang balik kg, hanya untuk hari raya aje nd cuti sekolah. Bila anak cuti , abahnya belum cuti lagi ).


Yang nak diceritakan adalah beg cabuk yang aku try nd belajar buat melalui alam maya nie.....tup-tup tetiba " Pak Mertuaku" bertanya perihal beg yang aku bawaktu, husband ckp dia buat sendiri......alih2 pak mertua tu siap bagi ukuran request buatkan satu untuk mak mertua  untuk dibawa ke spital (mak mertuaku hemodialisis), beria-ia buat ukuran dengan tangannya.......aku jawap ialah.....permintaan ....tak perlah sementara mereka tu ader lagi kan....
so bagi x menghampakan harapan, sepasang beg ibu dan anak khas untuk mak mertuaku.....dah siap dah aku minta husband tolong poskan tapi dia nak bagi time balik krismis nanti......suka hatilah- (kengkadang terasa bagus jugak husband sekolah balik nie banyak aktiviti aku leh buat- dari x tau menjahit taule sesikit nanti bila dah habis sekolah lagi errrrkkkk ha3x)

0 comments:

Catat Ulasan