Khamis, 16 Disember 2010

BuNgkUsan DaH SaMpai

 Dah agak lama order barang nie dari rakan internet beli dari May-May Shop......saper nak beli boleh browse kt blog dia errrr.....agaknya2 dari bulan November lanjutlah ke sekarang baru sampai kt tangan....cam2 hal....bila barang dah ader aku lak cuti panjang...sib baik tuan kedai masih lagi ader stocknyer......nilah barangnya....saje untuk kerja2 craft aku yang x seberapa tu.....sebagaimana nak memuaskan hati sendiri.....


Ha2x nie dia batting yang ade gam on one side...actually byk kedai bunga2 kt umah aku jual benda2 nie tapi x de yang ader gam segini....tu ler aku nak jugak cam ner rupernnyer batting yang ader gam nie.....ruper2nyer cam gine....puas hati aku bila dah dapat........lepas nie aper lagi.........jadi tukun kah2x...... (actually batting nie cam2 leh buat,  sebagai interface untuk beg bagi stabil nd nampak lagi cantiklah)

0 comments:

Catat Ulasan