Selasa, 14 Disember 2010

sambungan.......

Sebelum ini aku memang x pernah pon turun ke jambatan kt cable car nie, hanyalah tengok pemandangan dari deck saja, tetiba kali nie teringan lak nak menjelajah di sekitar jambatan 'gantung' tu.......nak pergi ke jambatan gantung tu kenalalah turun tangga....cam tangga kt batu caves tu.....dalam dok melangkah tu tetiba lututku melutup aduzzzz.......terhengok2 aku cam org tua (memang dah tua pon) ...tu jahat tu org belakang sempat snap gambar aku yg tgk berdenyut2 lutut.....siap jahat nak kena dukung ke ni? cehhhh kureng asam.......sapa kata aku x boleh Malaysia Bolehlah...


 yooooo..yoooo sakit2 sempat gak lalui jambatan nie.....best angin dia sejuk, still ader kabus2 lagi...cam ala oversea gitu, xleh gi oversea kt sini cukup ler.....

 Nah nak ambik sangat gamabr aku sakit lutut, aku sempat posing gakkk....nak cover......
Selepas balik dari siu kami singgah lak ke taman burung....tempatnya besar tapi binatangnya tersangatlah kurang nyerr.....so layan aje lerrr.....




 Dah tiba masanya kami bertolak balik ke K.L. Cukup ler 4 hari kami bersantai ke Pulau Langkawi. InsyaAllah kalau diizinkan Allah tahun depan kami akan menjenguk lagi.......


Ni dia feri yang akan kami naiki ke Kuala Perlis...Sayonara Langkawi tahun depan kita jumpa lagi........balik x ramai orang pon x yah berebut2, menyesal x shopping........ader hajat belum tercapai lagi.......

0 comments:

Catat Ulasan