Isnin, 5 Mac 2012

UnTUk KengKAwan..

Beg tote a.k.a beg letak pampers untuk kawan opis.....kawan aku nie nak beg size agak besar skit sebab senang nak muatkan botol susu ke, pampers ker etc. Katanya senang nak sumbat smua barang2 almaklumlah anak 4 orang katakan....
Tqqqq Ina erkkkk.....x jemu2 mengorder, sama gak ngan kawan sorang nie si Na,panggilan nama pon dekat nak sama, ader aje yg suruh jahit beg, heran gak aku.....tapi x per aku jahit je, paling koman pon skill menjahit aku leh improved kannnn..tqqqqq erkkk atas support u all erkkk......

1 yang paling aku seronok psal kwn2 yg order kt aku nie.....kaler or kain smuanya atas pilihan aku, cantik dek mata aku cantik ler kt mata diorg, ader kengkawan cam nie senang erkkkk...sebabnyer diorg tau aku hanyalah menjahit pada hujung minggu aje......selebihnya kt opis.........


 Yang nie lak sling beg,aku replace order si Sha fram JB....tq sha harap jangan marah meh....lambat skit erkkkk...aku cuba carikan kain yg same ngan yg dulu.....sib baik ader, dah sampai kt tuan empunya badan


 Dah jemu jahit2 kain aku jahit lak bekas h/phone, order kakak admin.Dah byk bekas h/phone kakak nie order, x paham aku, tapi katanya nak bagi kat anak2 pompuan dia......aku letakkan accesories h/made dari kayu yang aku beli dari http://www.fabricfanatics.com.my



 Ha2x nie bekas pensel kawan kakak kt sekolah, dah 3 minggu dah order nie....tapi x per mak dia kata buat pelan2....tu ler jadi pelan  terus.....pagi tadi kakak dah bawak kt sekolah dah





0 comments:

Catat Ulasan