Khamis, 17 November 2011

TeMPahan PenSel Box

Semalam aku marathon nak siapkan tempahan cikgu2 nie....mulanya aku dah rasa cam malas2 nak buat memandangkan sekolah akan bercuti sehari lagi.....tapi semalam dapat pesanan dari teacher kakak suruh siapkan jugak.....terpaksalah.....itu pun aku terpaksa batalkan tempahan ustazah , juga nak hari yang sama.....bila aku congok2 dan kira2 memang jumlah yg dikehendaki tu kalau aku x tido malam pon belum tentu aku boleh siapkan.....x per lah.....nanti kalau nak cepat2 sangat jahit ntah apa2 lak kan......
So mlm tadi dengan lemahnya....potonglah kain2 mana yang tersempat........itu pon batting dia x cukup lagi, petang nie selepas balik kerja terpaksa gi kedai nyonya tu.....nak kena beli zip ngan battingnyer......


 Potongan untuk body ader 2 keping
 Batting yang masih belum cukup lagi.....

Ni kain untuk lining di bahagian dalamnya......

0 comments:

Catat Ulasan