Selasa, 29 November 2011

MeraJUk.....

Nilah anak zaman sekarang .....dulu masa aku kecik2 dulu aku x pandai pon nak merajuk ngan mak.....paling koman pon senyap aje kalau kena marah.....
Hari minggu lepas kakak merajuk sakan kat aku.....sekerat hari dia mengunci diri dalam biliknya......nie gara2 berebut komputer games ngan Adam lah.....cam biasa Adam x kan mengalah ngan kakaknya........kasihan kakak 

Adam gigit lengan kakak sampai berbekas.........kakak nangis ngadu kt aku...tapi aku dah x larat dah nak marah diorang....coz aku pon nak masuk syurga gak......bila aku x layan kakak mengadu  terus dia kuncikan bilik sambil nangis......sampai ke petang gitu.......Alih2 kuar bagi aku surat nie....trus masuk bilik lagi kuncikan diri.......

Aduz kakak sedih mama bila baca citer kakak nie.......Aku pun balas surat dia sambil masukkkan bawah pintu............mama x pilih kasih pon,mama sayang semua anak2 mama...mama hanya ada kakak ngan Adam saje.....jangan buat mama macam nie......
Tak pe aku akan simpan surat kakak nie......sampailah dia besar akan aku tunjukkan surat yang dia tulis nie.....



2 comments:

Latina berkata...

sedihlah pulok baca surat kakak ni kak zah..sian dia...

2a2i berkata...

tulah kan.......

Catat Ulasan