Isnin, 21 Mac 2011

TuDUnG Oh TudUNg

Sesungguhnya baru aku tau bila aku menjahit tudung aku rasa cam aku dalam dunia aku sendiri....sungguh leka dan ralik sekali...berbanding dengan aktiviti2 menjahit aku yang lain. ( baru sedar deh ). Minggu nie aku jahit tempahan tudung sekolah kawanku untuk anak daranya dan kawan yang setia sorang nie......Thanx Na untuk dipakai semasa mengerjakan umrah nanti....sejuk hati nie bila mendengar perkabaran tu......Na berkat sabar dan dugaan selama ini akhirnya Allah bagi ganjarannya....Amim.Na....nanti kita kirim ngan kakak tu erkkkk 



Nie untuk tuan empunya diri...warna itam 2 helai....pakai semasa melawat tempat2 suci dan bersejarah nanti...pandai2 aku nie rkkk...x pe nanti leh tgk gambar kan....seronok..seronok..

 Warna putih untuk dihadiahkan kepada mama tersayang.....dah pencen dah mamanya yea......lepas nie apa lak aktiviti erkkk.....


Nie tudung budak sekolah si Maisara nie..... baru masuk bulan ke 3 tudung sekolah dah ilang dah....hai anak2 mama abah kenalah berbanyak- banyak bersabar......untuk budak sekolah awning x guna kain pengeras macam biasa

0 comments:

Catat Ulasan