Isnin, 14 Mac 2011

FeLT T-ShiRt

Hari pertama cuti sekolah, jalan raya lenggang sedikit- eh bukan skit banyak tau. Biasanya kt depan umah aku pepagi bunyi riuh rendah ngan kenderaan, ari nie sunyi aje. Aku pon pagi tadi kuar lambat kol 7.04pagi  sampai kt opis kol 7.23pagi, bawak budak2 tu gi b/fast dulu sebelum antor nursery.
Dah lama dah x ajak kakak ngan Adam b/fast sama2....sian yea sabtu, ahad pon dok kt umah aje, masing2 wat aktiviti sendiri........
Minggu nie aku stop jap jahit tudung, aku nak buat aktiviti aku yang dah lama aku pendamkan......asyik tertangguh aje, so minggu nie aku mesti buat jugak....
He2x ingatkan apa erkkk.......jahit felt T-shirt yang dah lama terpendam di jiwa.. seronok pulak rasanya cam best aje dari banyak2 aktivit menjahit selama nie....


 Sebenor-benornya T-Shirt dah lama dah aku belinya, dah berzaman rasanya, nasib baik muat lagi ngan kakak ngan Adam tu.....Bila dah start buat felt nie rasa seronok sesangat cam dah ketagih lak rasanya.......seronok coz leh berkarya cam2 kt atas baju nie......sape2 yg berkenan nak tempah bolehlah contact no: 016-2861038

Kakak nak gambar butterfly nd teddy bear........

 Adam cam biasalah bz dengan gambar keretanya.........budak lelaki memang itulah modalnya....


Request Adam sampai nak 3 lai baju, tapi T-Shirt dah abih dah...abih diselongkarnya almari baju tu......baju PJ kakak yang kosong pon diminta buatkan untuk dia.....eeeiiii tamak budak nie.........Gambar dia lak nak gambar lori angkut hadiah tuuuu......siap cari nd bagi gambar kt aku suruh buatkan.......ha nilah gambarnya lori bawak hadiah tuu...kah2x...
Esok aku ambil cuti nak bawak budak2 tu berjalan.....tgklah destinasi mana yang sesuai nak dituju......

0 comments:

Catat Ulasan