Jumaat, 25 Mac 2011

GigI...

Semalam aku mc, dah seminggu aku duduk dalam keadaan gundah gelana, disebabkan sebatang gigi- tu nasib badan kena bahagian depan , terpaksa aku korbankan 2 batang gigi lagi, jadilah 3 batang semuanya....seminggu datang kerja dengan muka x sudah, nak senyum almaklumlah...sendiri mau ingatlah....nak makan pon kena hati gila2.....aduhhh....so 23hb aku dpt yg barulah....ng gatal pergi buang gigi geraham bongsu lak......aduh sakit yg teramatlah bila ubat bius dah habis....1 malam aku x dapat tido, sakit bahagian gigi depan lagi, semua gusi bengkak ngan merah ditambah dengan geraham belakang bekas cabut....uiiii tobat2 x nak cabut gigi dah....sakit rupernyer......

Nilah harga yang aku harus keluarkan- bukan untuk menunjuk......tapi ingat bila x der satu anugerah Allah hilang satu kenikmatan....x pe duit kita leh cari lagi.....
 
Aku nak bagitau kat klinik nie harganya murah.....coz aku pernah buat jugak gigi crowning 10thn- klinik gigi lainlah lepas harganya sama dengan klinik nie.....kira oklahlah ....

0 comments:

Catat Ulasan