Isnin, 31 Januari 2011

SuNyi SEpi

Minggu nie mostly ramai yang ambil cuti (Bos pon Cuti )....ambil 2 hari dapat 6 hari .Esok sambutan Hari wilayah pulak CUTI sebab aku kerja kt K.L......kan best kalau leh gi jalan-jalan...kalau hari biasa parking sesak nak dapat hari nie nd minggu nie aku rasa berlambak pilih aje mana nak parking errrr.....Tadi kuar umah time cam biasa, federal Highway uiiiiii laju aje......biasanya kalau time pagi aku  ter'amat' jarang guna F/Hw nie...jam......biasanya aku ikut direct NPE......20 minit dah sampai opis dah. Nak gi jalan2 pon still tersekat lagi umah masih2 lagi...aduzzzz lambat sungguh siapnyer.......seluruh umah dari bawah sampai atas dah berabuk janggan diceritalah...dah x larat dah nak moop ari2...tapi terpaksa gak...sebab x selesa nak berpijak......2 bradik tu bukan paham pon pijak2 pah tu lompat kt katil pulak....cepatlah...cepatlah.....

Aku buat hanya small renovatian aje, tapi bila time finishing tu yang lambatnya........sebab bila masuk finishing memang akan makan masa..aku x salahkan kontraktor sebab aku faham itu semua.

 Nilah keadaan umah aku....dah 4 hari dah cam segini hanya tutup ngan plastic nd cover ngan grill yang diletakan aje.........eiii cuak jugak malam2 iyalah takut pon ade jugak....sendiri mau ingatlah kan.........

 Pintu pagar kecik dah siap dipasang dah..pasang aje selaknya mana.....ha nie juru audit dah start mengaudit dah, pah nie banyaklah pot-petnya......


Ha bayangkanlah aku terpaksa melalui ini semua sebelum masuk  ke dalam rumah dah ruang seterusnya......terpaksa ...terpaksa....bawak sekali debu ngan pasir2 tu semua.......tu tengok dia hanya letak grill asal aje sebagai alas nak tutup plastik tuuu...x ke boleh kita tido nyenyak........aku tolak pon boleh jatuh.......


Ha awning nie dah 2x dah aku mintak dia tukarkan, tidak memenuhi kehendak kami sebagaimana lukisan yang telah diberikan........penat aje aku lukis nd bagi penerangan panjang lebar pada Kontraktor....alih2 buat salah jugak.....x kira silalah buka balik errrrkkkkk........tengok drawing tu.....

0 comments:

Catat Ulasan