Jumaat, 7 Januari 2011

6 JAnuARi..

Semalam 6hb hari lahir aku (yg ke braper erkk).....hik2x x sempat nak update semalam coz server very2 slow........dah jadi kebiasaan kami bila sape2 punya besday either aku or my hubby kami akan celebrate ngan gi makan mana2lah- kebiasanya kt Restoran Tupai-Tupai (dekat ngan opis)........so aku punya time besday ari nie aku rasa cam nak makan steam boat. HUsband bawak kt Restoran Changrai......alih2 pergi x der ....so kami makan kt sini aje le- pakai terjah aje nie... Tropical Corner dekat Taman Melati jln x tau .........

Salah satu sudut decoration kt dalam restoean tu.......









Lupa nak bagiatau rasanya.....aku ngan husband aku rasa masakan kt sini semuanya sedap dan boleh dimakan dan bolehlah datang lagi.........siap dapat baucer lagi.......sebab harganya bolehlah TAHAN GITU.........

Balik baru celebrate ngan anak-anak, kakak ngan Adam nak sediakan kek.......Adam sibuk kata besday dia jugak.......
        
Ha senang gitu letak terus empat2 nama......Tapi yg paling utama si Adamlah....besday dia 4x setahun.....










0 comments:

Catat Ulasan