Selasa, 4 Januari 2011

2011

Salam......

Seminggu tinggalkan blog nie....nak buat cam ne menghabiskan cuti tahunan sempena cuti sekolah.......seminggu kami sekeluarga berkampung kt kampung halaman nun jauh di Pantai Timur tu.......Timing x kena biasalah musim tengkujuh.Tiap2 hari hujan...sampailah hari terakhir kami bertolak balik ke K.L.....alih2 bila masuk je sempadan Pahang terus x der hujan...sampai K.L terus panas ketong........hajat dihati sekali nie konon2nyer bila balik Kg lama (ni pertama kali balik kg dalam tempoh yg agak panjang gitu) banyak tempat aku rasa cam nak pergi...tapi disebabkan keadaan x mengizinkan terpaksalah lepak aje kt umah......Dah balik umah sendiri nie sambung baliklah aktiviti jahit menjahit aku......minggu nie rehat dulu japp....kemas umah by next week aktiviti menjahit akan disambung balik....dah lama kawan tunggu beg dia tuuu...sabar errrkkkk......


Pantai Batu Buruk yang berangin dan bergelora.....
takut tengok ombak dia.

Perati dari jauh aje....

Ha ni dia parking bertingkat...aku rasa inilah pertama kali ada kt pantai timur nd rasanya ni pertama juga ader kt Malaysia kot...masih lagi under construction...

setiap satu bay tu ader dalam 10 biji kereta....jenuh juga aku ngan husband aku mikir cam ner agaknyer kete yang paling atas nak turun.....pergi tengok dekat2..ha dia macam merry go round gitu.....rasanya cam ok jugak jimat ruang....tapi sayangnya hanya kereta yg bersaiz biasa aje...so saper2 yg ader keter besar nd panjang skit....tengok aje le....

Aku kalau balik kalau x singgah belakang airport makan seafood celup tepung (cam2 ade) x soh kalau balik kg....on the way balik umah mak mertua sempat aku singgah makan....time samapi tu hujan turun teramat lebat sesangat....tengok pokok kt belakang tuuu.....berangin sebab sebelah ngan laut aje....tapi makan kt sini compare ngan dulu2 dah mahal dah, tapi still ok lagi kalau compare kt K.L nie....x sempat nak snap gambar makanannye....sebab lapar sangat....trus ngap aje.....

Hari terakhir sebelum bertolak balik ke K.L sempat singgah kt Pasar Payang nak beli baju caften kakak....si kakak ownwe kedai sempat posing sama...

0 comments:

Catat Ulasan