Jumaat, 10 Mei 2013

RIlekS KejaP...

Tajuknye pon rileks jap...memang rileks ler namanya erkkk....ni bermaksud rileks kejap dari jahit2, potong2 nd hal2 yg berkaitan ngan mesin jahit.
before2 nie aku cam lipas kudung...x tau deh nak explain lipas kudung tu cam ner..pandai2 ler uolss bayangkan..heee aku pon x leh bayangkan cam ner....
Minggu nie gi rileks ke Johor meh.....pergi sempena konvo en. somi....

iyalah sian kan dah bertungkus lumus blajar erkk..ni ler masanya nak meraikannya...disebabkan pembelajaran inilah, aku jadi pandai bab jahit menjahit nie...tapi uolss nak tau betapa menderitanyer kami-heeee ayat cam kena dera gitu......kami terpaksa berkorban masa untuk pergi jalan2 disebabkan kesibukan masanya itu...so this time for us....ha2x kejap aje tu  dia bagi kita orang bebas...kejap agi masuk kelas balik hukkkkkk...aku redo..aku redoooo sebabnya aku leh menjahit lagi....heeeee..2 dalam 1 maksudnya tu......
oh yea...
Kat JB kami stay kt Danga Bay....ala tempat yg slalu tv3 wat jom heboh2 tu...oooo ni gupernyer Danga Bay tu heeeeee...pest time sampai kan...ntah ler dah byk2 negeri aku pergi ruper2nyer Johor aku lum sampai lagi...cam ner boleh tertinggal tu....x der tempat menarik kt sana kot....ha2xx jangan marah erkkk....

 


Memandangkan kami bertolak pagi selepas mengundi, kawan2 pon lambat gak kami singgah jap ke JPO...(Johor Premium Outlet) yang ader kedai 1000 buah tu...wooiiii memang premium sungguh regernyer.....aku just sekadar nengok aje....tu aku baru naik 2nd floor bebudak tu dah cakap lapar...eeeiiiii leceh sungguhhhh ler ....agendanya 1- lapar, 2- nak gi toilet eeeiiiiii....kami tau perkataannya  bila lagi nak sampai kt hotel...tau sesangat pertanyaan tu...tu nak mandi kolam ler tuuu.....









 sampai dlm kol 5 kt hotel check-in....trus aje diorg gi mandi kolam....sampai kol 7.00 mlm,kalau kolam tu tutup kol 10.00mlm, mau je diorg berendam kt situ lagi.....

0 comments:

Catat Ulasan