Isnin, 13 Mei 2013

Cerita HAri IsNIn..

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan selamat pagi senin...'monday blues'..ala biasalah dah 2 hari cuti kan...nak start tu agak slow ler sikit..ayat skima ehhh.

Minggu nie minggu yang agak malang...1. aku pecahkan ..terrrrpecah tiles kt sinki dapur...aduh rasa cam 'sakit hati' gitu sebabnya tiles tu sekeping besar dan dan dah ditebuk siap2 utk letak sinki...eeiiii bukan kita senang2 leh buat hanya kitchen cabinet aje yg leh potong tu, sebab dulu masa aku decide nak buat sinki cam gitu , kabinet punya org ader ckp..kalau sinki u tersumbat nie u kena buka 1 panel nie....hukkkk sedih sebab dapur dah cacat...
kalau nak ganti kena ganti sekeping yg ader bentuk sinki tu....Punya ler bengang aku terjatuhkan jug kaca kt atasnye...bukan jug tu yg pecah, aku lebihhhhh rela jug tu yang pecah...braper inggit sgt jug tu....so berparut ler tiles kt sinki aku tu sebab aku tampal aje ngan gam....pejam mata ajeeee, bila dok kt sinki tu...

x sampai 5 minit lak si adam pecahkan alas cermin kaca kt meja makan lak...aduzzzz pening ler semalam....nasib2...memang aku ader terdetik kt hati nie...eiii cam ner agaknyer kalau cermin kaca cabinet tinggi aku pecah....tu dlm hati...tup2 prang....hukkkk..hukkkk smua cacat dah kt dapur tu...
Tulah gara2 ramai2 masuk dapur...kebiasanya aku sorang aje kt dapur tu...ni smua pakat2 nak tolong..tulah hasilnyer...Aku nie bukan aper aku memang x suka dapur aku sepah2...sakit sgt mata kalau tengoknyer...tambah2 lak cacat cam gini.....tuler bangun tido lewat lagi....smua ckp laparrrrrrrr

0 comments:

Catat Ulasan