Jumaat, 10 Mei 2013

COngRaTulatiOn....

Assalamualaikum....
Tahniah.......dah lama x merasa suasana cam gini...dulu aku rasa zaman aku dulu2...itu pon time tu mak aku x leh tengok aku naik pentas...hukkkk sedih kan before aku habis dia dah meninggalkan kami...Al-Fatihan buat bonda tercinta. Tapi masa ni aku lak yang jadi penontonnya....

Sebenarnya aku pon x leh masuk kt dewan tu memangkan Adam ngan kakak bawah 12 tahun....hubby bagi tiket kt kawan dia....aku paham.
Tapi ntah cam ner pegawai tu ader offer saper  x der tiket leh masuk.-tapi orang dewasa aje tapi aku tengok ader yg bawa masuk anak bawah 12 tahun...so rezeki kamilah......

Satu aku nak gitau, bila kita duduk dalam suasana tempat belajar nie, secara x langsung cam kita pon ader semangat nak belajar....sebab tu ler kan ader orang berkata kalau nak jadi baik, berkawan ngan orang2 yang baik..kalau nak jadi pandai berkawanlah ngan orang bijak pandai...betul ler gamaknye perumpamaanya.. tu ler sebabnya abah kakak nak teruskan lagi.....silakan...silakan....next week gi daftar subjek ke?ha2x

 Kakak nd Adam nanti kita datang lagi kat sini yea....abah pakai jubah ngan topi kaler lain lak yea.....

Ini bunga hadiah dari adam untuk abah...ha2x budak tu kata dia yg bagi...tapi smuanya datang dari poket aku.....tengok ler yang besar nd mahal chipmunk tu jea..bunganya 3 kuntum aje....teror adam lepas nie heee jadi miliknya ler....pandai yea 2 dalam 1....


0 comments:

Catat Ulasan