Jumaat, 12 Oktober 2012

HaRI Ni Dlam SejaRAh

Al- Salam...
 
Nie fes time aku buat kerja2 umah aku kt opis.....ishhhh rasa cam x tenang tertoleh kekiri kekanan..sebab per takuttttt....tapi time nie time rehat, kan rehat hari jumaat, masanya panjang....tapi kan rasa x selesa tu banyak dari yang selesa....so aku ngan cepat2 potong2 mana2 yang leh potong sebelum disedari oleh semua orang.....nanti takut bos masuk jengah..."hai u buat aper tu" x ker terkejut aku nak jawab soklan cepumas tu....so lain kali x sah ler...simpan ajelah buat kt umah.....
 
aku potong pon kejap aje dalam kol 2 dah stop dah...oraitlah kan time kerja kol 2.45 kan, cukuplah tu 1 jam meh....start kol 1.00 tadi.Nanti sambung potong2 lak kt umah....time2 nak tido2 tu potong2 x per...tapi jahit2 x leh kena btul2 dalam minda yang bersedia....
 

 Cam bagus je kain sepah2..ha2xxxx, tempat pon bersepah......


 Time nie dah nak hampir siap potong dah......hanya tinggaklsikitttttt aje lagiiiiiii....tapi kaler merah tu x sempat nak potong...coz nak joint diorg makan kt pantry.Today kami pakat potluck sikit sorang....tu ler x kuar, kalau x dah lepas ke Sogo ke, the Mall ke...jimat hari jumaat nie....

0 comments:

Catat Ulasan