Selasa, 10 April 2012

OrDEr UStaZAh.

Morning.......

Hari nie cam rajin sikit pepagi nak menaip, akhir2 nie malas skit nak updet blog...x der citer menarik kot nak dikongsi ngan teman2 blog hanya minat membaca blog2 kengkawan aje....dah kering idea kot..atau kemalasan yang melanda......
hikkkkkk sebenarnya lately nie aku ngan kawan sekawasannyer sedang syok dok layan citer korea..ha2x hobi baru...demam citer korea.....kg kampung umah adik aku dah cam dok negara Korea dah, diorg dah lama terjabak ngan korea nie, sampaikan berita pon tengok berita korea..x paham aku.

Anak buah aku smua artis korea diaorang tau namanyer...ckp aper citer smua diorang tau...alamak mak sedara dia ajer yg tertinggal ketepi. Biasalah bila dah terjebak susah skit nak tinggal nie..sebab citernyer bersambung2 tapi aku tengok cd dia...setiap satu citer tu ader 16 @ 20 episod, tu jenuh nak tau jalan citer sampai habis....

Minggu lepas pernah aku pulun tengok citer Sunny Girl sampai kol 4 pagi kt umah, naik pening kpla nie....sekarang citer nie tengah tayang kt TV 8, tapi aku x sabo nak tau kesudahannyer trus pie beli cd dia.......jadi x yah ler nunggu kol 6.30 setiap minggu hari sabtu kt TV 8 tu. Sekarang nie tengah dok layan citer lain lak 2 episode lagi khatam lah...... tu ler sebabnyer blog nie terabai skit.....

Minggu nie aku siapkan order2 dari semua ustazah,  dah 2 minggu dah terabai...melayan kenduri kendara jiran tetangga....itu pon ustazah dah siap bertanya, sib baik kakak pandai bagi jawapan...lepas nie kena siapkan untuk anak murid lak.......









0 comments:

Catat Ulasan