Rabu, 18 April 2012

MAri MeLuKIs

Mari melukis bersama Adam Harith nd Nurul Izzah.....kikkkk cam gempak aje bunyinyer. Sebenarnya x der apa benda ponyer...
Adam ngan kakak belajar melukis menggunakan water colour untuk dihadiahkan kepada mama ngan abah. Tq both of u erkkk...mama nd abah sayang u all.
Suatu hari tu kakak ada mintakan abahnya belikan water kaler...jenuh ler budak nie dok explain apa tu water kaler.....ala yg dlm tiub tu,kita picit dia lepas tu pakai guna berus campur ngan air....dari jauh tergelak aku nengok budak nie...sian lak...tapi buat x tauuuuu je.....rupa2nye nak buatkan lukisan tok hadiahkan pada kami......



Aku prasan si Adam nie suka sesangat lukis umah2 ngan bangunan tinggi nie....maybe ikut kami berdua kot ...hikkk prasan....smua lukisan dia ader bangunan2.....tapi aku x mau di nie ikut jejak langkah aku, ambil bidang nie...sebabnya study pon susah kerja pon susah...so aku pon bertanyalah pada empunya badan Adam bila besar nak jadi aper.....dia kata nak jadi doktor gigi ngan doktor baiki kete...ishhhhh haru sungguh budak laki nie sorang...faham ke idok soklan aku nie......
 





 Kakak lak suka dok berangan sorang2, alway ckp sorang ngan bear, patung dia...dak pompuan nie lak suka sangat berlakon sorang2 ngan kawan2 patung dia tu ler....kakak nie creative skit...aku sesangat suka tengok kalau dia lukis gambar carton pompuan cantik sangat.....cam x caye....sebab tu kakak slalu ckp kawan2 dia kt sekolah slalu suruh dia lukiskan....x per kakak tolong org tu kan perkara baik....

0 comments:

Catat Ulasan