Isnin, 23 April 2012

BeLAjaR KuALiTi AiR

Minggu nie kami berpeluang belajar bersama-sama ngan student abah kakak. Rasa cam kelakar lak belajar benda2 cam segini.Isshhhhh memulanya aku tergelak dengan diorang nie semua, ialah semuanya muka tua2 belaka, rasa cam main2 jea...rupa2nyer memang segini erkkkk........
Memula tu aku cakap ler buat per susah2 tukar aje binatang yg dapat tu ngan group yang ader tu...alamak tersilap ckp  Prof.diorg pon joint sama, sib baik dia x dengar, tapi cam dengar aje suggest aku tu sebabProf. tu siap ckp jgn lupa ambil gambar ngan group masing hikkkkkkk sorrryyyy nd i x nak tengok binatang or elemen2 yg sama each group...kantoiiiii.......




Cuba tengok x ke nak tergelak tua2 bangka dok mengendap2 main air cam budak...ishhhh cam x logik  kan....

 Setakat siput nie kat mana2 pon leh dapat.....
 


Yang dia lak jadi tukang tulis....jenuh gak dok belek pamplet tu aper nama binatang yang dijumpai nie.....uh bila aku dok nyibuk2 sama bila tengok uh susah gak nak identifi binatang alah nie......





Cam gini lak nak tentukan keasidan air, bahan2 tercemar etcccc...uh tak tau aku......

Uh dah penat dah aku tengok diorang2 nie.....aku snap lak gambar pokok hutan nie...menarik lak nengok buah dia leper, hijau dan besar lak tu....tapi nak ambik x kesampaian coz pokoknya besar....pokok hutan kot.

0 comments:

Catat Ulasan