Isnin, 1 November 2010

Al-Kisah..

Kat sini aku ada 2 citer ....citer sedih ngan citer gumbira....tapi tak pe baik citer sedih dulu lah.....gini sabtu pagi minggu nie mesin basuhku rosak.... aduz berbakul baju x basuh lak tu, naper ntah minggu tu kena lak time aku malas basuh baju.....mula2 mesin tu hanya x leh spin aje alih2 pagi tu trus x leh basuh jugak x ke haru....nak basuh tangan mak x larattt oiiiii dah lama dah tinggal manual nie.....setakat basuh baju skolah anak leh lahhh...nie nak basuh towellll uiiiiii...pengsan mak.......aduz pepagi tu lak husband aku ader final class lak...so pujuklah hati nie nie gi beli malam nanti....uiiii aper lagi lepas maghrib trus pecut ke kedai letrikkk.....kt umah aje.....pilih punya pilihhhh (aku dah malas dah nak repair mesin tu mungkin dah sampai hayat dia dah, dah 9 tahun lupakan aje).....alang2 nak beli aku nak beli yang front loading tapi Allah x mengizinkan x der kapasiti besar kt kedai tu yg aku boleh angkat......yg ader hanya 6 kilo aje.....nak besarlah skit...husband aku on aje....coz dia tau aku yg basuh baju...so dia kater terpulang aje nak yg mana......malas nak gi kedai lagi sebab dah terdesak so inilah aje yg ader....malam tu jugak aku pikul balik coz esoknya kedai tutup Sunday tuuu....
Haii periuk nasi pon buat perangai relai smu part dia malam tu jugak aku tukarkan yea........dah sampai masa kot w/pon seminggu skali masak....


0 comments:

Catat Ulasan