Selasa, 26 Oktober 2010

Girraf Beg....

Ha3x tengok tajuk dia...aku sendiri yang bagi namanya....so ari minggu walaupon badanku sakit2 aku jahitkan beg tote giraf yang aku bagikan namanya sendiri......w/pon sakit tapi disebabkan aku suka pegang mesin jahitku nie sakit tu tolak tepilah sekejap hobby punya pasal lupa sekejap kan.....so inilah hasilnya...bila menjadi teramatlah sukanya....tambahan pula dapat pujian dari husband



Sempat jahit 2 biji sarung bantal.....

Masih ada saki baki kain lagi aku teruskan menjahit beg clutch untuk diri sendiri....pakai betting yang aku beli kt kaw.umah aku...huoooo rasa cam tobat nak buat sebab dia kecik, tambahan mesin jahit aku tu bukanyer leh lasak2 sesangat ngan ketebalan yang aku kehendaki.....tapi bila dah siap aku teramatlah puas hati..berbaloi berpeluh2 menyiapkan...seronok.....

Bahagian dalam aku buatkan compartment untuk letakkan h/phone



0 comments:

Catat Ulasan