Isnin, 9 Ogos 2010

Salam Pagi Isnin.......

Assalamualaikum........Monday Blues....ari ini aku datang kerja dengan kepala yang berpusing-pusing......semalam aku x boleh tidur......lengan kiriku sakit yang teramat berdenyutnya macam aku kena semasa mengandungkan anak no.2 tu, adakah aku akan kena treatment lagi......nak angkat tangan pun x larat nak gengam pon susah....berdenyutnya hanya Allah saja yang tau, pukul 3 pagi tadi suami bangun tlg urutkan, dah telan ubat tahan sakit...still x ok jugak....Alangkan nikmatnya kesihatan itu......
Hari ini punch card merah Adam mengamuk x nak pergi sekolah........disebabkan aku x larat x der kuasa nak tengking pujuk lembut2 aje......siap kunci pintu nak duduk umah......Abahnya buka pintu pagar buat bodo je....intai celah tingkap.....x taulah ikut perangai sape.......

0 comments:

Catat Ulasan