Khamis, 12 Ogos 2010

Beg duit Raya....

Lupa nak ucapkan Selamat Berpuasa, dah masuk 2 hari dah kita umat Islam berpuasa.......
Syukur anak-anak pon ikut sama berpuasa. Rajin kakak nd Adam bangun sahur.......seronok tgk kakak makan sahur berselera sangat.Kakak bagitau kalau puasa 30 hari cikgu nak bagi duit raya. Nanti nak tengok sampai bila kakak boleh tahan.....Puasa tahun nie aku agak letih sikit sebabnya dah seminggu lebih aku tidak boleh tido......badan penat yang amat tapi mata x mau lelap........mungkin disebabkan faktor umur kot.....x boleh tido so curi2lah buat benda-benda kecil ni.....

Order daripada Ainul untuk birthday anak buah dia nanti....Tq Ainul sentiasa setia melayan keras tangan saya, nanti kubuatkan beg khas untuk besday anak buah nanti..

2 comments:

Mohd Redzuan berkata...

Cantik, cam nak beli nie hehe

Adamizzah berkata...

alah beli aje bukanya mahal pon...kan awak ader ramai anak pompuan......kalau nak sms erkkk....kaler boleh request.....

Catat Ulasan