Jumaat, 19 April 2013

SharINg Is CArinG

Assalamualaikum....

Hari yang paling bahagia bagi seorang pekerja seperti aku ialah hari jumaat.....uolls setuju x ngan kenyataan aku nie.Sebabnya besok kan cuti...boleh santai2 bangun tido lambat-lambatka, pas tu boleh tido balik..bangun sesuka hati bila perut dah lapar...heeee...heee bestkan.
 Tapi aku cakap aje...dah bertahun2 bangun pepagi mana mungkin boleh tidur lama2....biasanya seawal selepas solat subuh aku akan terus ke bilik menjahit aku-bila ader permintaanlah...sekarang nie ader ler... aku akan leka ngan mesin jahitku...sehinggalah diorang bangun nd cakap "mama Adam laparlah" baru aku akan turun masak...kalau diorg x cakap aku akan terus-terusan....
Biasanya bila aku ader jahitan yang perlu disiapkan aku akan masak b/fast a.k.a makan 1 hari...kan..kan..
2 hari aku x yah bising2 kejutkan diorg supaya cepat2 mandi...biar diorang bangun sendiri.Biasanya hidup kt KL nie kalau kita lambat kuar umah 5minit, kita akan lambat 1jam ke opis...so pandai2lah budget masa tu....
Jom kita kongsi sedikit ilmu nie.........











 

0 comments:

Catat Ulasan