Rabu, 17 April 2013

BEg oh BEg

aku jahitkah nie selang seli ngan time potong memotong tu...iyalah kalau dok asyik potong2 aje naik jemu gak....ilang bosan skit bila dah pegang mesin jahit tu.....disebabkan ngan time frame nie, aku bila ader masa terluang sikit aje trus ilang dok bertapa di tempat menjahit..sampai kan budak2 2 orang tu siap panggil nama aku dari bwh...tadi jap sama diorg lepas tu ilang...adam siap jerit dari bawah ..mama..mama kt mana, heeee mana lagi tempar bertapa ler, x der tempat menyorok lagi dah, umah tu bukannye besar sangat pon....sorok sini, sorok sana bahagian belakang badan pon nampak gak....
Sekarang nie bila hari minggu sangat2 berkira bila nak kuar jalan2...aku pastikan aku akan jahit gak sikit2 sebelum pergi huha..huha....tapi bila dah tgk byk dah siap..hati berbunga2 pasti boleh siapkan semua on time....


  








0 comments:

Catat Ulasan