Selasa, 12 Mac 2013

UBah SKit.........

Assalamualaikum......

Idea nie bermula bila aku dapat nie....
 

sebenarnye aku dah x ingat dah bila agaknyer aku masuk peraduan nie....dulu2 pernah mengharap gak...tapi bila tgk result dia nama x tercalon...nie tup2 diorg call hubby suh ambil hadiah, terpinga2 dia apa ke hal....aku lagi heran bila lak bila masuk peraduan aku bagi no phone dia...ishhhhh musykillll...
diorg call tu sebab tarikh ambil hadiah tu dah dekat nak expired dah....diorg kata dah antar e-mail dah ke aku, tapi aku x der ler terima...

Check punya check ruper-rupernyer masuk kat spam...benci tul....diorg kata smua dah ambil kecuali aku aje...hukkkkkkk..baik gak diorg nie erkkk....tak per ler w/pon dapat segulung aje bolehlah buat tampal sebelah dinding 10kaki x 13 kaki jadilah....kalau nak lengkap semua umah belilah sendiri....yang dapat free nie aku tampal sendiri kt bilik tidur. rupa-rupanyer nazak jugak nak buat kerja nie...heee kalau suruh lagi tobat aku x mau...tension tau...sebab kertas tu besar bukan yg cam dulu yag aku beli tu size dia kecil aje....ni bukan kerja kita....

Tu lah pompuan kan bila dah pergi show room dia rambang mata lak  
sebelum2 nie ader gak riki2 nak selesaikan masalah dinding yang retak seribu masa renovatian dulu...so jalan yg paling cepat tampal aje kertas dinding nie....
kalau dah jemu boleh cabut aje.....heee tunggu 10 tahun lagi belum tentu akan diganti baru......


Oh yang ini kami pakejkan sekali semasa beli tu...bila dok tengok2 diorg buat cam senang sesangat...dah kerja diorg kan.....4jam aje dah siap. Pilihan kami pattern kayu...konon2 untuk menampakkan ciri2 kampung...ntah nampak ke idok x tau ler....kalau x anggap aje ler cam rasa dok dlm umah kampung..jadilah kan....



 

0 comments:

Catat Ulasan