Isnin, 4 Mac 2013

SembanG2

Assalamualaikum.........

hari isnin di minggu pertama.....tok-tek dah masuk bulan 3 dah rasanya cam sekejap aje....makin lama makin berlapuk blog nie.....heeee....cam dah kering idea nak menulis nie.....nak taip nd bebel kt sini x der citer yang best . rasa cam boring lak hari2 rutin yang sama......aduz agaknyer bilalah aku boleh pencen dan lari diri ngan kerja opis2 nie...alangkan bestnyer kalau aku x yah berebut2 pepagi ngan jam2 di jalan raya nie......aku nak jadi aku tokey nd akulah juga kulinya.....
minggu nie rileks boleh jalan2 ke pasar raya....alah cam selama nie x berjalan...maksud aku kerja2 jahitan aku aku dah kurang sikit, heeeee bukannyer malas tapi disebabkan bahan2 mentah..(ha2x cam masak2 lak erkk)...belum ada stock lagi.....kedai yg slalu aku beli barang tu minggu depan baru ader stock...so tangan nd bahu nie dok diam skit......









Aku ingatkan bila aku ader rezeki lebih aku nak beli mesin potong2 tulisan nie nd bunga2 nie....buat masa skarang semua aku buat manual..tapi usaha tangga kejayaan....dikit2 lama2 jadi bukit.....ha2x semangat untuk diri sendiri.....

0 comments:

Catat Ulasan