Isnin, 25 Jun 2012

MonDAy BluEs.......

Monday......adusssss memang blues, Kepayahan dan kemalasan yang melekat kuat...Kepala pening, kaki berat,kemalasan yang melekat.....uh pepagi sepaginya, Adam malam tadi kol 1.30am tetiba badan teramat panas, terkejut aku, raba2 seluruh badan dia, eh naper Adam nie tetiba panas, tadi sebelum tido kol 9.30mlm ok aje, leh gelak2 lagi......trus turun bawah ambilkan ubat....sib baik Adam budak baik, bangun terkulat2 suruh makan ubat, siap cko ngan aku lagi mama kena makan ubat antibodi dulu, ha antibodi...lo bukan antibodilah sayang ......antibiotik.....pandai Adam- nie bekalan ubat bulan2 lepas yang doc. bagi extra- antibiotik dalam bentuk kapsul.  

Pagi tadi badan Adam dah ok, mungkin disebabkan makan ubat tu, takut juga aku sebab esok Abahnya x der 4 hari....mudah-mudahan smua ok.....sekolah tetap Adam nak pergi.....merengek2 x mau pergi nursery aje, sebab alasanya Adam kena paksa makan, Adam x nak makan tapi cikgu suruh makan juga....Adam2- seorang budak yang kurang sangat makan, hanya makan bila betul2 terasa lapar aje....kalau time dia lapar seronok tengoknya, gerenti makanan x kan tinggal tersisa.sebab tu lah time kalau Adam cakap mama adam lapar, time tu jugalah aku akan tanya nak makan apa, aku akan buatkan.....

0 comments:

Catat Ulasan