Isnin, 16 Januari 2012

SAnTai

Lama sungguh kami x santai2 cam gini...minggu nie baru ader masa skit - sebab jumaat tu last exam dia. Kami sekeluarga saje je pepagai hari dah buat BBQ, org buat BBQ malam, kami buat kol 10 pagi b/fast merangkap lunch.....Aku ingatkan hubby nak buat 
petang...ruper2nyer lain yang jadilak.....pepagi dah start moto gi pesar basah....trus masuk dapur bersihkan merinate.....kejap aje tup2 trus dah nak bakar....tu nampak tu budak2 tu masih lagi ngan baju tido.....uh x per ler layan aje ler...janji aku leh makan.........Nanti kalau siap awal aku leh buat kerja2 menjahit aku......janji beres ader org tolong masakkan.........




 Adam yang rajin tolong angkutkan dari tempat bakar ke dalam pinggan, aku hanya jadi pemerhati...mulut dok ngupppp...sama ler ngan anak pompuan sorang tu.....pas sekor, sekor sotong dia belasah....hantu sotong kakak nie...tahu sesangat...


 Ni yang aku dah x larat nak makan dah, dah pulun berapa ekor ntah......


Belum habis masak lagi aku dah pulun makan, makan panas2 baru best...tukang masak tunggu sampai abis masak....lepas makan aku ngantuk giler terbungkam kt atas wakaf tu...uhhh sian laki aku, bila aku kejut tido tengok2 smua bekas dah berbasuh....hikkk sekali sekala jadi raja koppooo erkkkk....

0 comments:

Catat Ulasan