Isnin, 11 April 2011

BeLAjaR CuP CAke

Hari minggu saat yang dinanti- nantikan oleh 2 beradik nie, coz dah janji nak buatkan cup cake yang dipelajari pada 2 minggu lepas pada diorang, tambahan pula barang2 dah siap shopping seminggu yang lepas lagi. Adam cam biaslah hari2 ditanyanya...biasalah soalan diorng cam komputer selang 5 minit ulang lagi....kan betul tak?
Bukan apa diorang nie nak menyibuk dam menyepahkan mana2 yang patut. Bila aku pegang nie diorang pon bz nak cuba juga, uh lantaklah aku malas nak bising2 suka hati kou orang le.....nilah jadinya...last2 aku bagi dia aje yg pegang mixer nie....janji semuanya sebati 



  Itulah kerja diorang lepas kakak, Adam pulak gilir2 diorang nie....

 
Ha time nie diorang x kacau lak...yg nie diorang serahkan pada aku lak.....

 Gambar2 untuk kakak...reger dia RM8 untuk sebesar kertas A4 size....boleh makan tau....leh dpt kt Bake With Yen, itu je tempat yang aku tau kt Jln Hj. Taib



Yang nie gambar untuk dak lelaki..biasalah

 Sedang mencampurkan kaler kuning untuk dibuat icing......suka kaler kuning katanya.....all barang2 nie smua ada kt kedai kek itu....just pergi beli aje...

 
 
 Ha nie dia dah jadi dah.....dah malas aku dah nak bising suka ati demelah.....tabur segala macam ish dah x terlarang dah......

 
 
Kakak tengah praktis buat tulisan ngan daun kt atas pinggan selepas puas merajuk kena marah ngan aku..........sebab ntah per2 ditaburnya diatas cup cake tu sampai dah x jadi rupernya.....

Sama juga ngan adam...suka2lah....janji x gaduh nd x bising udahlah
Satu hal yg best kali nie semua pinggan dan mangkuk semuanya dibasuh oleh budah2 tu, bagi peluang w/pon semua lantai basah......uiiii rupernya dah pandai diorg semua bekas2 tu x der pon berminyakkk.....kena percaya pada anak2 kita tau.......

0 comments:

Catat Ulasan