Jumaat, 18 Februari 2011

SalAM pAgi juMAat

Semenjak kakak masuk kelas tuisyen, masa kat umah terasa tersangatlah pendeknya....iyalah bila dah sampai umah dah dekat pukul 8.00 malam, mandi, solat, tengok apa2 kerja sekolah kakak yang belum siap dah dekat kol 9.30.....gedebuk gedebak mata dah ngantuk, belum jengah dapur lagi pinggan mangkuk kt dalam sink belum dikemaskan..........masa cepat sesangat....
Kebiasaanya aku dlm kol 5.15 ptg dah tercongok dah kt umah....stand-by untuk tengok mutiara hati...kahhhhhh.....selama ni mengikuti dah sampai episod ratus ratusan bila final x leh tengok....so ader kawan2 yg mengikuti boleh tlg citer kan errrr apa kesudahan citer tu....w/pon mengarut x perrr nak tau gak endingnyer......
Ha hati berbunga balik bila umah dah nak hampir siap dah...iyalah dah sebulan 1 minggu dah duduk dalam keadaan yang x terurus, InsYaAllah minggu depan leh siap kot....bolehlah gi Sg.Buloh shooping pokok nak tanam balik bunga2 nd pokok2ku yang dah mati tuuu......sabor..saborrrr....so layan ajelah......

 Pintu pagar kecik dah siap dah, hanya tunggu untuk final touch-up jea.....x sangka lak si tukang nie buat roof dia besar besor gedebak..........


Wakaf yang dah x nampak ruper wakaf dah, dah dijadikan tempat letak barang2 diorang....

 Front elevation.......nampak muka mamat baju kuning tu.....tu tengah mengomel pada kontraktor ader yg x puas hati......tunjuk situ tunjuk sini...

Lagi2 kena komen.....aku senyap je....tapi kalau aku komen aku kalau x berkenan aku terus suruh tukar aje...x der istilah x pe..xpeee....sendiri mau ingatlah. Kolam ikan aku kt bawah tu x nampak....nanti bila dah ready aku snap gambarnya......

0 comments:

Catat Ulasan