Isnin, 14 Februari 2011

MooD....

Minggu nie merupakan minggu yang paling lembap bagi aku....maybe disebabkan kepala aku yang banyak pening nie......aduz b/p aku naik2 dan x mau turun........hari2 aku terpaksa pergi ke Klinik ambil bacaan b/p.....ari sabtu aku hampir x leh bangun, mujurlah 2 bradik tu amat memahami....selepas aku telah ubat b/p tu barulah aku boleh bangkit...aku bukannya aper x mau ajar hidup nie bergantung kepada ubat tuuu.....sekali dah kena makan seumur idup aku terpaksa bergantung kepadanya.....tapi nampak keadaan cam nie aku terpaksa terus bergantung kepadanya...........tadi pergi ke klinik nurse cakap b/p still x turun lagi.......sedihhhh...balik umah terus telan ubat yang dah selalu stady-by tuuu.........so minggu nie apa yang aku buat kt umah........aku hanya menyediakan 'starter kit' untuk tudung untuk office-mate aku yang nak belajar.....Thanxs......




Sempat siapkan satu clutch-beg. Satu aje yang siap 2 lagi belum buat lagi mood dah x der...menjahit nie perlukan masa dan mood...kepala asyik pening dan lalok aje.....minggu depan InsyaAllah semuanya dapat disiapkan...InsyaAllah..........Harap2 sihatlah............

0 comments:

Catat Ulasan