Jumaat, 21 September 2012

BAktIvIti BerMUla

Rasanya dah lama x buat aktiviti menjahit nie...since start puasa lagi.......selepas puasa bz ngan open house sana sini.....lepas tu bz ngan kenduri kendara lak......minggu lepas baru rasa lega skit, boleh menjahit ngan tenang. Baru aje ade semangat nak menjahit tup2 mesin jahitku nazak ler pulak...x dapet nak tulung...terpaksalah masuk ICU.....dekat seminggu tu, tertangguh lagi kerja2 yang tengah berkobar2 tu, empunya diri dah start bertanya dah.....sebab kebiasaanya tempahan yang diterima minggu nie order minggu depan sure dah sampai ke tangan tuannya....terpaksalah bagitau citer sebenarnya.........

Seminggu rehat mesin tu yea,bila ok aje, aku terpaksalah pulun habis-habisan siapkan apa yang telah dijanjikan.......sebab masa aku free hanya sangat terhad, setiap masa terluang aku manfaatkan sepenuhnya......tempahan dari cikgu....aduhai cam2 panjang2nya nama anak-anak zaman sekarang nie, tu blum lagi bagai2 ngan nama samarannya, tersenyum aku bila baca order nie......ngan sabarnya aku memotong nama anak-anak nie.....begitu juga dengan tuannya x sabar juga nak mendapatkannya.......


















Yessss dah siap...........

0 comments:

Catat Ulasan