Rabu, 29 Februari 2012

tamaN buRunG...

Selamat pagi semua......
Hari nie baru ader mood sikit nak menaip.......semenjak 2 menjak nie mood untuk menaip semakin menurun, nie nak kena pergi hooolidayyyy kot....ha2x tu semua alasan semata-mata...kalau dah malas + ngan mood x der =x dapet nak nulung, 

aku rasakannyer dah lama dah x kuar dari KL nie.....asyik2 round2 dalam kl aje nak muntah ijau kalau ingat2kan.....mana erk tempat nak dituju......susah ler ngan kenkangan orang tua belajar nie....semua masa sangat terhad.......rasanyer kalau ader cuti sikit rasanya sangat2 berharga......sabor...saborrrr suatu hari masa tu akan tiba gak....

bebalik kt budak 2 beradik tu diorg nie x kisah pergi mana pon, janji kuar aje dari pintu pagar tu....masuk kete aje...akan terkuarlah ayat " mama kakak laparlah' w/pon aku dah masak macam2 seronok makan kt kedai gak w/pon benda yg aku masak sama ngan kedai...sama ke? ha2x prasan....tempat yg sama pon pergi berulang-ulang kali pon x per, 1 aje temapt yg diorg bising .....tempat aku pergi beli barang2 jahitan aku, akan terkuarlah kata2 asyikkkkk gi beli kain mama aje...tulah dia mulut cam mak nenek....pah tu muncung......minggu nie diorg punya plan ajak gi Taman Burung....aiya jemu aku...dari burung kecik la nie dah jadi besar2 dah burung tu.....x jemu2 budak berdua nie.......








 






 

0 comments:

Catat Ulasan